Posts

Showing posts from July, 2008

Oh no! My Keys!

Yesterday (20-7-2008), I experienced a tense moment. It went like this, I went back to my hostel last night. I arrived at 10.00 pm. Masuk bilik, keluarkan henfon, dompet, kunci dan lain-lain. Pastu teringat ada tertinggal barang dalam kereta. Tertinggal botol air. Keluar bilik, kunci pintu...pastu time dah tutup pintu tu, baru teringat kunci bilik ada atas meja! Aaarghh! Pikir apa nak buat. Pergi tingkap...ingat boleh capai la kunci tu padahal jauh ngan tingkat...dah la tingkap ada pagar...hadui...

Lepas tu pergi bilik Alif, Shariff, Nizar dekat K21 sebab Amir selalunya ada kat sana. Tengok lampu bilik diorang bukak...tapi time ketuk takde orang jawab pulak..pastu pergi bilik Afdhal...takde jugak. Hmm...mesti diorang pergi makan ni. So, terus pergi KTDI. Cari-cari takde...cari dekat FKE, takde jugak...huhu..nak call, henfon dalam bilik..huhuhu...balik blok..ingat dah nak pecahkan je pintu tu...tapi kang susah pulak nak kunci bilik. Pergi balik ke K21. Diorang belum balik. Tunggu je la…