Posts

Showing posts from April, 2009

Asyraf Tag

Image
Anda rasa anda hot?
Er...tidak
Upload gambar kegemaran anda:


Kenapa anda suka gambar ni?
Ni bukan la gambar kegemaran tapi best gak gambar ni...time ni pergi rumah Faid...

Bila kali terakhir makan pizza?
Hmm...bulan lepas...hehe

Lagu terakhir anda dengar?
My Life Would Suck Without You by Kelly Clarkson

Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Dengar lagu Man Utd...

Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
Ahmad
Along
Madlong (ni Saif yang kasi nama ni time Form 2..hehe)
Ahmad Long
Abang Tih

Senaraikan 6 orang:
Rasyid
Asyraf
Taufik
Zubair
Fahim
Munawwar

Siapa no. 1 pada anda?
Kawan time sekolah rendah dan sekolah menengah...hehe...

Orang no.3 ada hubungan dengan sesiapa?
Hmmm...entah la. Fik, ada ke? Hehe...kalau ada ckp...

Kata sesuatu berkenaan orang no. 5
Dia ni best and sporting...

Siapakah orang no. 2?
Nama dia Asyraf Aminuddin. Kita sama sekolah and sama-sama fan Man Utd (Champions!)...hehe....

Pesanan kepada no. 6?
Mun, bila nak balik Malaysia? Hehe...

Tagged by Munawwar

1. Write down 3 things that you like about the one tagging you this:
Good friend
Smart
Can make people laugh
2. Is he/she important to you? Why?
I've known him since kindergarden...hehe

3. Are you comfortable sharing things with him or her?
Well, yeah, I think so...

4. Who is in the family that you close to? Name one.
All are equal....hehe

5. What song brings you the most meaningful meaning? Why?
Most meaningful? Hmm...don't have one...
6. Are you falling in love?
Nope...
7. What type of boy/girl are you running for?
Caring and understanding...hehe

8. Do you have any songs you wish someone would sing it for you?
No...
9. What song are you currently listening?
Look Into My Eyes - Outlandish

10. What have been disturbing you these days?
My lecturer...

11. What makes you wanna cry?
A sad and touching moment...

12. What makes you angry?
Arragont people and think that they are always right

13. How do you define ‘best friend’?
That always support you

14. Are you doing anything now?
Just doing this tag...haha

15.…