rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Earth Hour



28 March 2009
8.30 pm - 9.30 pm

Let's support Earth Hour
and turn off your lights for an hour

Cricket


Hmmm....cricket. Best ke? My friend ajak pergi try-outs untuk masuk Team Cricket UTM. Macam segan je nak pergi because I have no idea how to play the game! Dia kata takpe, datang je dulu. Budak-budak tu pun semua 1st time main except senior la.

Well, at first memang malas seh nak pergi. Tapi my friend ni selalu desak and berharap sangat that I come. Ok lah...pergi la sekali cuba dulu. Dah sampai dekat padang tu, kena la lari padang 2 kali non-stop...wow penat! Dah lama tak lari macam ni. Sambil lari tu, my friend ni pun cerita la serba sedikit tentang cricket ni...how to catch the ball dan lain-lain.

After that, practice tangkap bola on the ground. Then practice tangkap bola atas...sakit woo tangan sebab bola dia keras gila! Lepas tu practice batting...hmmm dia ajar la cara nak pegang bat tu...susah juga sebab nak kena bongkok....sakit belakang...huhu

Well, I think cricket is just not my game...hehe...

Twenty-One


Last Sunday (8th March) was my birthday...and I'm now 21 years old...

Kakngah and Aimi sang me Happy Birthday before midnight on 7th of March...haha...they were too tired to wait until midnight...keh3....

I only got 3 text messages and 1 facebook message from my friends and family wishing me happy birthday =(

Thanks for the messages though...appreciate it a lot =)

It was kinda sad for me because it shows that not many people remembers me...not that I'm surprised though...

That night my family and I went out to dinner for my birthday...hehe...

Oh...and one more thing, I got a birthday "present"... Man Utd won big by trashing Fulham 4-0 in the FA Cup Quarter-Finals....and I enjoyed it..!! Hehe...

100 Truths

100 truths, tag 10 people to do the same. Don't forget to tag!

Last beverage → plain water.
Last phone call → Helmi. He asked me if there was a quiz today.
Last text message → Helmi. "Aku tnye kau. Aku takot ade kuiz je. Aku bru bgn sia. Kau pg tak?"
Last song you listened to → The Gateaway by Punchline.
Last time you cried → Don't remember...

HAVE YOU EVER:
Dated someone twice → Never dated anyone.
Been cheated → Nope.
Kissed someone & regretted it → No.
Lost someone special→ Yes. My grandfather.

IN THE PAST MONTH HAVE YOU:
Fallen out of love → No
Laughed until you cried → Hahahaha.....yup, definitely...
Met someone who changed your life → Not really....
Found out someone was talking about you → Yes. But it was just for fun...hahaha

How many people on your top friends do you know in real life? → from Friendster - about 97%...
How many kids do you want to have → Hmmm....tough question...haven't thought it yet.
Do you have any pets → No but I wish I had one.
Do you want to change your name → No. Why change the name your parents gave you?

What time did you wake up today → 6.30 am...
What were you doing at midnight last night → Writing a letter regarding my industrial training.
Name something you cannot wait for → The weekend...haha.
Last time you saw your father→ This morning at home.
What's one thing you wish you could change --> My weight...hehe...
Have you ever talked to a person named Tom --> No. Should I?

What's getting on your nerves right now --> My blood? Haha...
What's your real name → Ahmad Taufiq
Elementary/Primary School → Sek Ren Islam Hidayah
Middle/Secondary School --> Sek Men Islam Hidayah
Hair color → Black.
Long or short → Medium...but I'm thinking of getting a haircut.
Are you a health freak → No
Righty or lefty → Righty

FIRSTS :
First surgery → No and hope never have to.
First piercing → Never
First best friend → Ali Saifullah
First sport you joined → Sepak Takraw
First pet → Fish.
First vacation → Pulai Tioman.

CURRENTLY :
Eating → Nothing. But I did ate Nasi Pilau for breakfast.
Drinking → Nothing.
Waiting → For tomorrow to come at 1 am...

YOUR FUTURE :
Want kids? → Of course..!! Who doesn't?
Want to get married?→ Yes.
Careers in mind? → Anything that got to do with my course.

HAVE YOU EVER :
Kissed a stranger → Why would anyone want to kiss a starnger? Are you crazy??
Lost glasses/contacts → Yes. I lost it once during matriculation. I think someone stole it.
Ran away from home → Yes...haha
Broken someone's heart → Don't know...I'm sorry if I had.
Been arrested → Nope.
Cried when someone died → Yes.

DO YOU BELIEVE IN:
Yourself → Not that much.
Miracles → Yes.
Love at first sight → If there's love at first sight, then why do people say that love is blind?
Heaven → Yes.
Santa Claus → Of course not. I'm a Muslim.
Kiss on the first date→ Never dated anyone.
Angels → Yes I do.

ANSWER TRUTHFULLY :
Is there one person you want to be with right now? → No...
Had more than one boyfriend/girlfriend at one time? → Never had one.
Do you believe in God? → Yes I do...

PEOPLE I TAG:
1. Asyraf Amin
2. Rasyid
3. Zubair

* tanak suruh Taufik buat sebab nanti dia tak buat...