Twenty-One


Last Sunday (8th March) was my birthday...and I'm now 21 years old...

Kakngah and Aimi sang me Happy Birthday before midnight on 7th of March...haha...they were too tired to wait until midnight...keh3....

I only got 3 text messages and 1 facebook message from my friends and family wishing me happy birthday =(

Thanks for the messages though...appreciate it a lot =)

It was kinda sad for me because it shows that not many people remembers me...not that I'm surprised though...

That night my family and I went out to dinner for my birthday...hehe...

Oh...and one more thing, I got a birthday "present"... Man Utd won big by trashing Fulham 4-0 in the FA Cup Quarter-Finals....and I enjoyed it..!! Hehe...

Comments

et said…
owh...nta pown bln mac gak ek...
even da agak lmbt, but yet bleh lg kot...

EPI BELATED BESDAY...
wish u d best wishes eva...
gud luk utk idup yg mendtg, also smg sentiase berada dlm rahmat ILAHI...aminn...
kt da sebaye nih...make, yeay...welcome to da 21st club yek...agagagagaaaa
Anonymous said…
mad long...

sori... lupe sudah...
hepi belated birthday.. InshaAllah.. usia meningkat, kematangan kita juga sama kan.. tapi nta takyah tinggi la ek.. nanti kite jadi rendah sgt..wakakakaka...
Ahmad said…
hahaha...thx u guys... =D

ezzati, bufday anti ble? bleh ana masuk dlm calender...hehe

fahim sng je nak igt, 31 december..hehe...

rasanya dah tak tinggi kot ana...time umur 21 kan stop growth...haha...
Unknown said…
ngee.nasib nta tak main basketball.rasanya boleh lagi tinggi.haha.kamu sudah besar.jadi orang baik.ngee.
et said…
owr...
ana rse x yah gtau...nta pown da tau lg awal dr ana ni...hahaha...btul2....masuk kn dlm kalendar...jgn lupe...tarikh keramat tu...kui3
HO said…
alamak,sian madlong.hepi belated bday!
Anonymous said…
adus...

^_^"
::amoimaniac:: said…
haha...may i b d last 1 2 wish u hepi bday...haha...xpna tau pon ble bday kamu.huhu..

nway.smoge umor lpas diberkati n y akn dtg drhmati...gud lux on evrything u do oke.hehe
Ahmad said…
haha...takpe...

Popular posts from this blog

Travelling With STYLE To Kelantan

Happenings

Remember the Years